23 Ağustos 2013 Cuma

Knight Online Para Kasma 2014 Koxplu

aklindaki.blogspot.com
Merhaba Arkadaşlar koxpla para kasmayı anlatacağım. Diğer koxpsuz konudan sonra bunu da açmamı istediler. Şimdi arkadaşlar koxpla para kasmada tehlike vardır. Banlanma riski hapis riski gibi. Benim size önerim +72 boş charlar. Bu şekilde hapse düşseniz de banlansanız da sıkıntı olmayacaktır. Anlatıma geçiyorum hiç bir şekilde alıntı değildir Kendim Hazırladım.


Cardinal: Bunun için +72 priest +72 asas yeterlidir. Gerekli olan itemler:
Priest için: +7 veya +8 paper set (str). Old opal earing dual. Old diamond ring dual. Old streng necklace. Old str belt. Elimize de +7 mp rec.
Asas için: Arkadaşlar asasa item o kadar önemli değil çünkü troll seti. ve 55 görevi(md görevi atağı yüksek adını unuttum) Bunlardan birini takıp diğer elinde 44 atacklı asasian dagger mp rec takdığınız da mananız gitmiyecektir hatta yükselecektir. Eğer takılarını almak isterseniz önerim old dual elf ring old agility belt old agility necklace old silver earing. 

   Cardinalden çıkan 100 k lık taş ile para kasacaksınız. Ne kadar kazanırım? Diye soranlar vardır elbette. Onları da açıklayalım.
Şimdi ortalama 12 saatte 500 adet kasılıyor tek slottan. siz 24 saat bırakırsanız. Günde 1 gb kasarsınız yarım gün bırakırsanız 50 m kasarsanız. Biliyorum bu yöntem size caydırıcı gelmedi ama bir slot değil de 4 slotu siz alırsanız bu size muhakkak kazandıracaktır. Günde en aşşa 2 gb. En fazla 4-5 gb kasarsınız.

+8 Yakmalık: Bunun için okçu veya priest.
Priest için: +7 veya +8 paper set (str). Old opal earing dual. Old diamond ring dual. Old streng necklace. Old str belt. Elimize de +7 mp rec.
Okçu için: +1 reb ib ya da 55 görevindeki yay. troll set. Burda old takılara ihtiyacınız olacaktır çünkü tek atamıyacaktır archery skili ile.Old dual elf ring old agility belt old agility necklace old silver earing.

Slotlar konusuna gelince arkadaşlar En çok lycan loup-grou slotu benim tercihimdir. Hem kolay kesiliyor hemde daha fazla çıkıyor. Ondan sonraki slot ise dark eyes dire wolf burası da iyidir ama lycan slotu kadar değil. En son düşüneceğiniz slot shadow sheker olmalıdır.Ne Kadar Kazanırım? Hemen hesaplayalım
24 saatte ortalama 300-350 adet çıkar. Siz 12 saat bile kassanız 150-200 adet eder.Yakmalıkları eğer siz satarsanız 1.5m den aşşa satmazsınız ama toplan alan birine satarsanız  bu fiyat 1 m ye inebilir.
200x1.5=300m

Arkadaşlar başka çok yol var ama onlar pek kazandırmaz bu taktikler gibi. En iyi kazandıran yerler bunlardır. Tabi bir de krowaz var ama bu işi çinliler yeterince yapıyor zaten bize de bunlar kalıyor. Anlatım bana aittir. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.